Plakat Transatlantyk 2012 nagrodzony

Plakat Międzynarodowego Festiwalu Filmu i Muzyki Transatlantyk 2012 autorstwa Tomasza Opasińskiego (Rev Creative) po raz kolejny zdobył nagrodę. Tym razem w prestiżowym konkursie Key Art Award pisma branżowego The Hollywood Reporter. Gazeta jest jednym z najbardziej wpływowych mediów w Hollywood. Wychodzi od 1930 roku i zajmuje się opisywaniem świata filmu. Już od 41 lat przyznaje nagrody w dziedzinie plakatu i reklamy filmowej. Kładzie przy tym szczególny nacisk na oryginalność projektów i odwagę twórców. Plakat nawiązuje do motywu transkontynentalnej podróży, w którą festiwalową publiczność zabrał filmowo-muzyczny wehikuł, napędzany światłem, obrazem i dźwiękiem. Dotychczasowa współpraca artysty oraz twórcy festiwalu Jana A. P. Kaczmarka sprawiła, iż tak ubiegłoroczny jak i tegoroczny plakat poznańskiej imprezy znalazł się w gronie najlepszych plakatów festiwali filmowych na całym świecie.
Festiwal Transatlantyk odwiedziło w tym roku 41 tyś. widzów na blisko 300 seansach i koncertach muzycznych.

x

Zobasz także

Jak Paderewski do Poznania

Liczni pasażerowie na poznańskim Dworcu Głównym PKP w Poznaniu byli w niedziele 15 grudnia, grubo ...