Rusza nowa kampania wizerunkowa Poznania w Europie. Specjalny spot promocyjny zostanie wykorzystany już w listopadzie w zagranicznej kampanii promocyjnej.
Miasto Poznań ma nowy spot promocyjny. Film nakręcony został przez Xawerego Żuławskiego, a emitowany będzie w dużych stacjach europejskich. Dzięki najnowszym technikom Poznań został ukazany w nowoczesny i dynamiczny sposób. Nowa wizytówka bardzo dobrze oddaje charakter miasta ? otwartej europejskiej metropolii, oferującej komfortowe warunki do rozwinięcia ambicji zawodowych przy bogatej ofercie spędzenia czasu wolnego.
Do realizacji nowego spotu promocyjnego zaproszono tego naprawdę utalentowanego reżysera młodego pokolenia, autora między innymi ?Wojny polsko-ruskiej?. Xawery Żuławski spędził w helikopterze ponad 70 godzin kręcąc Poznań z lotu ptaka. Efektem pracy ekipy filmowej jest ponad 3-minutowy film ukazujący miasto w ujęciu kulturalnym, biznesowym, akademickim i rekreacyjnym. Zostały przygotowane trzy wersje po 30 sekund i jedną po 60.
Poznań doczekał się profesjonalnego filmu promocyjnego, godnego światowych metropolii. Projekt ten pomoże Poznaniowi w spełnieniu podstawowego założenia Strategii Promocji czyli zaistnieniu Poznania w świadomości europejczyków, co jest szczególne ważne w związku organizacją EURO 2012. Film w bardzo ciekawy sposób pokazuje, że każdy w Poznaniu zastanie ?zachodnie? standardy: w biznesie, w infrastrukturze, nauce, edukacji, rozrywce, kulturze. Mimo relatywnie krótkiego czasu trwania klipu zdołaliśmy pokazać Poznań jako nowoczesną europejską metropolię gdzie każdy może osiągnąć sukces. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się kampania wizerunkowa miasta pozwoli Poznaniowi zaistnieć w świadomości jako prawdziwie europejskie miasto o najwyższych standardach w biznesie, edukacji i codziennym życiu. ? argumentuje Prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.
Poznań w europejskich telewizjach
W ogólnoeuropejskiej telewizji CNN oraz w wybranych stacjach telewizyjnych w Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii wyświetlone zostanie razem ok. 1400 spotów. Oprócz satelitarnej stacji CNN, na film Poznania będzie można trafić m.in. na niemieckim kanale VOX, hiszpańskich VIA i CNN+ czy angielskich Sky Sport, Sky News i CNBC. Kampania rozpocznie się 16 listopada i potrwa do końca listopada.