Konsorcjum Marki Poznań dla WOŚP

Model niskopodłogowego tramwaju Solaris Tramino, użyczenie Caddy Maxi Tramper wraz z pakietem kempingowym i czapka Bridgestone F1 PODIUM CAP z podpisami Roberta Kubicy i Nicka Heidfelda to tylko niektóre propozycje przedmiotów przekazanych przez poznańskie marki na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz pierwszy Konsorcjum Marki Poznań wspiera szlachetny cel.

Tegoroczna Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera pieniądze na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Podczas XX Wielkiego Finału WOŚP, który odbędzie się w tę niedzielę, 8 stycznia 2012 obecne będą również marki z Poznania. Największe i najsilniejsze poznańskie brandy zdecydowały o ufundowaniu unikalnych przedmiotów na licytację.

Przekazują one nie tylko wyjątkowe modele i przedmioty kolekcjonerskie, stwarzają również możliwość poznania sekretów firm. Np. Port Lotniczy Poznań Ławica dla zwycięzcy zorganizuje zwiedzanie niedostępnych części poznańskiego lotniska.
– Zachęcamy do skorzystania z wyjątkowej okazji odwiedzenia poznańskiego lotniska w miejscach dostępnych tylko dla nielicznych upoważnionych. Co więcej – w historycznym momencie trwającej rozbudowy. Mamy nadzieję, że jest to spora atrakcja nie tylko dla pasjonatów lotnictwa- mówi Hanna Surma rzecznik prasowy Portu Lotniczego Poznań Ławica.

Poznańskie marki, które zaangażowały się w XX Finał WOŚP to: Volkswagen Poznań, Solaris, Solar, Port Lotniczy Poznań Ławica, Bridgestone oraz YES Biżuteria. Zatem licytować można też m.in. brylantowe serduszko YES, zestaw akcesoriów marki Solar, model tramwaju Solaris Tramino, a także dwuosobowe zaproszenie na cztery spektakle premierowe w Teatrze Polskim.

Na specjalnej platformie charytatywnej zbudowanej przez poznańską markę Allegro uruchomiona została licytacja przedmiotów. Tradycyjnie już na aukcje.wosp.pl znaleźć można wiele ciekawych ofert wystawionych zarówno przez Internautów, ale także gadżety przekazywane przez gwiazdy, polityków i dziennikarzy.

Sam Poznań od lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
– Uznaliśmy że wspólne działania mogą przynieść wymierne korzyści i dlatego wspólnie z marką Allegro zachęciliśmy poznańskie firmy do ufundowania oryginalnych i unikatowych przedmiotów by wyraźniej zaakcentować udział miasta na rzecz WOŚP, a tym samym wesprzeć najbardziej potrzebujące dzieci. Powołane w zeszłym roku Konsorcjum Marki Poznań jako płaszczyzna współpracy doskonale sprawdza się również przy akcjach prospołecznych – mówi Łukasz Goździor dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.

W ciągu 11 lat Użytkownicy serwisu Allegro zebrali dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 15,5 miliona zł. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy będzie grać na Allegro do połowy lutego 2012 roku.

Konsorcjum Marki Poznań
to pionierski projekt marketingowy zainicjowany przez Miasto Poznań. Do uczestnictwa zostały zaproszone silne i prestiżowe marki, związane z Poznaniem poprzez siedzibę producenta, miejsce produkcji czy historyczne pochodzenie. Działania miasta i Partnerów Konsorcjum Marki Poznań opierają się na podejmowaniu wspólnych przedsięwzięć w obszarze promocji. Współpraca w ramach projektu ma charakter zorganizowany i trwały, a symbolizuje ją logotyp ?made in Poznań?. W kolejnych latach działania Konsorcjum Marki Poznań zostaną poszerzone o nowe obszary i narzędzia komunikacji.

x

Zobasz także

Jak napisać kryminał

Kolejne spotkanie w Herbaciarni Bibliotece Raczyńskich 7 stycznia we wtorek o godz. 17. Herbaciarnia Biblioteki ...