Srebrny Delfin w Cannes trafił do Poznania za serię filmów „Muzeum? Żebyś wiedział!” Werdyktem Jury 9. edycji Cannes Corporate Media and TV Awards filmy z serii „Muzeum? Żebyś wiedział!” otrzymały nagrodę Srebrnego Delfina w kategorii Corporate Online Media – Webisodes.
Grand Prix Festiwalu i statuetkę Białego Delfina otrzymała firma Santander za kampanię „Losing Mr Renton”. Informacje o wszystkich laureatach dostępne są na stronie organizatora: Cannes Corporate Media and TV Awards.
W skład międzynarodowego Jury konkursu wchodzą laureaci Oscara i Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej. W roku 2018 na konkurs zostało przesłanych ponad 1000 zgłoszeń z 47 krajów. Seria „Muzeum? Żebyś wiedział!” została przygotwana we współpracy z Guzik Owcy Creative Films: Piotr Maciejewski (reżyseria), Radek Wysocki (scenariusz). Spoty dostępne są na kanale YouTube oraz pod linkiem: Muzeum? Żebyś wiedział!
fot. Timm Fleissgarten| NEUARTIG FILM & FOTO